fortschritt
  Startseite
  Archiv
  Mädels
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   fortschritt galerie

https://myblog.de/fortschritt

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
die nackte wahrheit

so heit warn kathi und ich skaten. zerst habn wir uns troffen und sind wir nach ittling gfahrn. da warn ma dann a paar stund.
mei cam hab i heit ausnahmsweise a moi wieda dabei kapt
schauts eich einfach de buidl o....


meine wenigkeit


a nomoi i


kathi verzweifelt zwischendurch manchmal (ganz normal)


da stürzen wir uns in die tiefe...für wos sandn de teile sonst da, oda?


man beachte: alle zwoa reisma unsan mund af


an wettbewerb "wer macht das schönst rad" hamma a gmacht.
i dad sagn er is unentschieden auganga da kathi gsagt hat ihrs is schena i aba der festen überzeugung bin das meins schena is...


man möchte es ja nicht glauben: wir skaten wirklich zwischendurch

so des warn de buidl.
nach ittling samma no kurz in südpark gfahrn. d'fanny war a mitdabei.

so i her etz af. i hoff das den eintrag irgentjemand lesn ko weil i etz koan bock kappt hab das i mi bemüh und hochdeitsch schreib.

moang hamma a nomoi vor das ma skaten gengan. i hoff, dass des wetter no passt...

joa..des wars

dere alex
6.5.06 22:23
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


fanny (7.5.06 10:20)
Jo i fahr heut a zum Ostpark! Wann seits ihr denn dann da? I werd so um 3 oder 4 da sein! also schreibts ma a kleine süße sms wann ihr da seits!
Wo warts ihr gestern? hab euch ned im biergarten gesehen! hats Kathi etwa nicht geschafft sich herzurichten? vlg fanny

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)

 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung