fortschritt
  Startseite
  Archiv
  Mädels
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   fortschritt galerie

http://myblog.de/fortschritt

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
01.01.2007



vui spass und glück im neuen Jahr!!!

wünscht euch

Alex, Kathi und Tina
1.1.07 14:19


neue fotos??? ne... doch nicht!

hi leutz!
eigentlich wollte wir heute neue pics für die page machen, haben zumindest die kathi und ich ausgemacht kappt.... aber nein... miss-A hat koan bock ghabt also hats mal wieder *oh wunder* ned hingehauen! ...K hat dann wieda koa lust mehr kappt, weil´s die negativen VIBES vo da miss-A augeschnappt hat und mir war an ganzen nachmittag langweilig- mehr oder weniger, hab schließlich so an lustig-süßen kinderfilm zusammengeschnitten.... *liab*.

hey, ich weiß noch was neues! Das neuerste "FORTSCHRITT-Projekt" heißt.... -->*Snowboardcamp* mim SWITCH!!!! hamma einfach so frei gwen und hamma uns angemeldet. wird sicher cool. hoff dass a gscheida schnee ligt und dass wetter a passt.

naja des wars etz mal... servus, ciao ciao *tina*

ps: i hoff de fotos wern bald gmacht, des wat amoi a gschmeidige sach....
28.12.06 18:27


Fröhliche Weihnachten...

Wir das heißt d Alex, d´Tina und ich die Käthe wünschen euch frohe Weihnachten...
doch keine Sorgen ihr werdet uns nicht vermissen müssen, denn am 1.Weihnachtsfeiertag das heißt morgen gibts hier ein battle der Christbäume!! das dürft ihr natürlich nicht verpassn und müsst es gscheid kommentieren...
also schönen abend noch und lasst euch gscheid beschenken...

schönen tag noch
Käthe
24.12.06 12:23


Bildchen vo gestern

so vui pics hamma ned gmacht aber a paar doch.


Tina mit blick


Käthe


Sabrini


und nomoi tini

ja des wars scho wieder.

bis demnächst

alex
17.12.06 20:46


OBERTAUERN WAR SPITZ

so, gestern wars endlich so weit, die snowboard-saison würde eröffnet! samma um 4.45uhr in da fria nach obertauern aufgebrochen, mit der hoffnung dass uns vui schnee erwartet... was auch eigentlich recht gut geklappt hat. war (was mir davo gseng ham) a spitzen skigebiet und außadem hat sich´s gelohnt dass ma allawei so brav warn, weils weda einfach klasse war. sonnenschein pur... und brutal heiß. pisten warn a wengal eisig was uns aba ned an spaß verdorben hat, no dazua wo d´alex und i a neis board mit scharfen kanten hatten;-).
naja, ein tragisches erlebnis hat uns, bzw. mich dann scho getroffen... wir(alex, kathi, sabi und ich) warten ganz brav am lift... denken uns nix böses auf einmal kimmt so a arsch von snowboarder(voll der hässliche und alte(ok so alt etz a wieda ned) sack) mit am karacho daher.... und fahrt mir üba d´nose vom bredl. i hab gmoant i spinn. etz hab i an voll fetten kratzer drin, glei beim ersten moi wo i gfahrn bin und nodazu, was as aller schlimmste is, war ichs ned mal selber, weil dann wars ja ned sooooooo sclimm sonder halt so a arsch. i hab dann so gsagt, ja supa, des is a neis bredl!!!! dann er so, ob er lieber de frau da vorn zamfahrn hätt solln. (in meinen augen ja, is doch mir wursch wen der umfahrt!). jedenfalls wenn i dann ned so an schock kappt hätt weil so a arsch üba mei bredl gfahrn is hätt i dem am liebsten oane gescheuert oda was weiß ich was. vui jedenfalls... vui schmerzen zugefügt. und nodazua sand ja überall de schilder mit "langsam", "slow" vor de liftstationen, aber der depp hat anscheinend a ned lesn kenna sonst wat der ned so daherbrennt kemma.... ja so war des.
um 16.30 samma dann wieda heimgfahrn und warn dann um 20.15 uhr wieda in da city. joa... des wars etz erstmal! ciao ciao leidls! *Tina*
17.12.06 13:48


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung