fortschritt
  Startseite
  Archiv
  Mädels
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   fortschritt galerie

http://myblog.de/fortschritt

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
eigentlich is heid a scheiß tag

hey leidls.
ich opfere mich mal auf und mach mal wieder an eintrag. heid is voll der scheiß tag. zerst war i scho bis um 3 in da schui, obwohl de heid gar ned so schlimm war, wenn da ned de letzte stunde gwen wat. aba egal. dann kimm i hoam, schau kurz dumm... dann mach i -hausaufgaben- supa. guad etz bin i grad fertig gwordn, und etz is da tag scho wieda um. eigentlich wuit i in d´stadt schaun, shopping, dass i mal wieda a "schönes erlebnis" hab... aber nein, irgendwie voll verpeilt. guad. außerdem wär i heid, sowie gester und vorgester und.... super gern zum flutlichtfahren -gfahrn... aba na. keiner hat lust. alex muss no lerna weil de etz dann erst hoam kimmt, weils glei nach da schui tanz kappt hat und dann no gruppenstunde. supa. und d´mum mag a ned, weils korrigieren muss und so a ned unbedingt "aba skifahrn(sie!!) wat scho moi wieda sche" ... ja dann miasat ma halt fahren *Grrrrr*.
ja genau. so war des heid.
morgen is gott sei dankkkkkkkkkkkkkkkkkkkk freitag. hoff der vormittag vergeht schnell... weil dann mecht i morng unbedingt in d´stadt und auf d´nacht gehs zum penker, wo´s dann hoffentlich besser wird wie letzte woche... da wars nämlich voll langweilig(und des find ned bloß ich).... . ja genau. hm. des wars eigentlich.
handball kimmt ja a grad.... vielleicht schau i des no a wengal o. falls ma wirklich nix anders eifallt;-)

also servas, ciao ciao Tina*
1.2.07 18:17


über neue einträge

ehrlich gesagt hab ich im moment keine lust einträge zu machen... da ich eh nie am pc bin
nuja sunst möcht ich euch nix erzähln weils auch nix gibt.

schönen tag noch

kathl
30.1.07 19:00


Bahnhof...

gestern wama im bahnhof weil da steelstring moi wida sgpuit hod also sama da hi
d alex hod scho um hoibe 10ne wida geh miasn weils no an auftritt an irgendan ball ghod ham...
nuja dann hama ohne d alex das tanzbein schwingen miasn
oba sche wars trotzdem aber mit da alex wats natürlich no schena gwen (i schleimer)
nuja also af jedn fall wars a fetzn guade
buidl gibts hier:

hier klicken


schönen tag noch

kathl
20.1.07 16:00


Snowboarden...

also enldich nach beinah 2 wochen kann man fotos bewundern san nua a paar weil mich die lust zum hochladn wida verliess...
was gibts noch neues ?
mhm heut war schulfrei oba i glaub des bruach i nermdn mitteiln...
somit schauts einfach de buidl an und sats glücklich drüba das es ogschaut habts

hier klicken und anschaun

schönen tag noch

kathl
19.1.07 12:35


sodala

nach einer halben ewigkeit gibts mal wida was zu hören...
letzt wochenend warn ma also beim snowboarden in österreich
- war echt suppa schön
bilder muss di alex hochladn weil ich das wiedermal nich kann
oba war echt voi kuhl auch wenn die unterkunft a wengal seltsam war aber des is ja immer so somit...
außerdem warn ma letzten freitag in bahnhof da, da mein bruda mit minstrel 24 ein konzert gebn hat. de san zu zwoat und spielen folk. (wozu die liebe alex noch einen sehr schönen eintrag machen wird demnächst) genau sonst weis ich jetzt nich mehr recht viel was i schreibn könnt aussa das ich jetzt vor müdigkeit ins bett falle...
noch ein paar buidl von freitag:








also

schönen tag noch

kathl
12.1.07 23:38


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung